Isnin, Mac 18, 2013

Post Pelancaran Khizanat

2013 untuk aku bermula dengan agak harsh sebenarnya. Macam-macam perkara bitter terjadi. Emotionally disturbed with surrounding. Tapi, aku tahu, aku tak pernah screw sesiapa and tu membuatkan aku rasa mighty good about myself. I, maybe an arsehole, but I don't screw people, especially my friends.

Dalam situasi anarki dan huru-hara tu, aku macam biasa, terus berjalan dan mencari-cari mimpi.

Allah the Greatest. Dia duga aku macam-macam untuk bagi aku semula macam-macam. Dan apa yang diberi tu melampau-lampau berbaloi and worth it. Happiness berganda.

Sabtu lepas adalah hari pelancaran/pembukaan Khizanat; art space + distro + social club + mini kafe yang aku usahakan bersama beberapa kawan.

Melihat orang-orang yang datang, bersosial dan berkenalan dengan kawan-kawan baru amat refreshing. People datang bukan saja dari Ipoh, malahan luar--ada dari Seremban, Kedah, Selangor, K.L, Johor dan daerah-daerah lain yang asing. Komunikasi sesama manusia mengembirakan aku, buat aku tersenyum, macam lelaki miang nampak nurse cantik.

I love my current surrounding, top notch atmosphere, great great friendship. Positive vibes, mode on. Hatred terbang ke tong sampah.

Foto hari pelancaran.

Tiada ulasan: