Khamis, September 20, 2012

Video Muzik dan Ringtones 'Di Matamu Ada Hantu' di Internet

Pada 26hb Ogos 2012 yang lepas, tayangan perdana video muzik 'Di Matamu Ada Hantu' dah pun bersiaran di 8TV. Akhirnya setelah hampir sebulan, video muzik 'Ipoh pop' tersebut akan muncul di YouTube dalam masa 7 hari lagi, iaitu pada 27 September 2012. Video tu juga dah diterima oleh ASTRO dan bila-bila masa saja ianya boleh bersiaran di saluran tersebut.

Video muzik yang diarahkan oleh @elmielmo akan di-public-kan melalui akaun YouTube TwitterJayaTV. Kod ringtones untuk lagu tersebut juga akan disertakan sekali dan boleh didapati di atas talian pada hari yang sama.

Untuk yang terlepas menonton tayangan perdananya tu hari, boleh tandakan kalendar korang sekarang. 27 September 2012!

Terlalu banyak 'tersebut' dalam entry ni dan buatkan aku rasa macam geek.

Tiada ulasan: