Isnin, Ogos 27, 2012

Di 8TV Ada Hantu

Alhamdulillah. Tayangan perdana muzik video 'Di Matamu Ada Hantu' di 8TV malam semalam berjalan dengan lancar. Lebih kurang dua tahun aku 'tidur' daripada bermain muzik (secara aktif), harap dengan keluarnya video muzik single terbaru ni kepada umum, aku akan kembali aktif meloncat dan terpekik terlolong on stage. Aku rindu berpeluh on stage.

Untuk yang terlepas menonton tayangan perdana video muzik tu di kaca televisyen, korang boleh nantikan di YouTube pada #27092012 atau 27 September 2012. Pada hari yang sama juga, pihak pengurusan Kem MJ akan mengeluarkan kod ringtones 'Di Matamu Ada Hantu'.

Thanks semua yang menyokong dan sabar menunggu video tersebut malam semalam. Terima qaseh 8TV yang bagi slot untuk tayangan perdana. Salut hormat untuk yang terlibat dalam pembikinan video: Inche' Sutradara; Elmi, talent; Bella Zahir dan kawan-kawan lain yang terlibat. Untuk pihak pengurusan a.k.a Kem MJ a.k.a #teammj yang memainkan peranan penting, terutama Seyn--thank qaseh very banyak!

Di sini ada dua gambar yang dicuri daripada seorang teman; Apai Darmasiska dan satu gambar daripada teman lama; Iiman Fazana. Jumpa di next entry atau untuk news terkini yang pantas boleh ikut aku di Twitter atau Facebook ok. Chalo!



4 ulasan:

zulazahari berkata...

Err....seram ke video klip ni? ;]

MJ berkata...

Tak seram langsung. ;)

Sid Algronjh berkata...

aku punye lah tunggu depan tv boleh pulak tetido.. dah tu adik aku bakar aku kate vid ni best.. adohai...

MJ berkata...

Tunggu di internet nanti! ;)