Jumaat, Ogos 03, 2012

Hidup (aktif) kembali!

Lebih kurang tujuh bulan aku tutup blog ni dan sepanjang tu juga macam-macam perkara jadi. Insya Allah, aku akan start aktif menulis di sini semula, macam dulu-dulu. In the meantime, apa kata korang readers yang baca post ni, minta tolong kenalan follow blog ni atau ikut mana-mana link laman sosial MJ (boleh dilihat di sekitar blog). Mari berhubung!

Oh, mungkin ada yang perasan, entry lepas-lepas dari tahun 2006 hingga 2012 dah aku 'sembunyi'kan. Aku mahu start baru, mulakan semula. Back to the start dan tak akan ada tulisan-tulisan lama lagi di arkib.

Apapun, antara perkara paling penting yang aku look forward ialah ada sesuatu yang akan dilancarkan pada 27/09/2012. Sesuatu untuk semua yang dah lama menunggu. War-warkan pada semua, ingat #27092012.

Okey, see ya beautiful people di next entry. Insya Allah.

Salam.

P/s: Boleh dengar lagu baru yang dirakamkan beberapa bulan lepas di sini: 'Di Matamu Ada Hantu'.

17 ulasan:

Pisey berkata...

Welcome back (; ingat dah takkan boleh baca dah bebel-bebel MJ kat sini.

Happy Ramadhan!

MJ berkata...

Pisey, insya Allah akan start menulis balik nanti. Teruskan singgah selalu kat sini ok. Bagitau kenalan skali. :)

afiqrozduan berkata...

tak sunyi lagi.. :)

MJ berkata...

Afiq, hang dari dulu duk ada sini. Thanks! Tolong bagitau member skali aite. Promote the link! ;)

Luna berkata...

first time saya jumpa blog awak, saya baca post hari tu.

kemudian, tanpa sedar, saya baca semua posts awak sampai yang pertama.

MJ berkata...

Luna, awak bernasib baik, sebab post yang lelama semua dah tak di-publish. :)

Iefa Ujang berkata...

1st time jenjalan kat sni n ni 1st entry yg sy bca :D

MJ berkata...

Iefa, terima qaseh, tolong bagitau kenalan dan rerajin ke sini ye. :)

Kaboi Tanduk berkata...

selamat kembali! sedih jugak masa blog ni ditutup.. ;)

MJ berkata...

Kaboi, rerajin la mausk sini ye. Insya Allah akan aktif macam dulu. ;)

Sid Algronjh berkata...

aku ikut diary ramadhan ko je jay, skang dah boleh bace balek kat sini.. alhamdulillah

MJ berkata...

Sid, kasi sebar sama kenalan ok! ;)

Anis Amanina R berkata...

nasib baik da dibuka semula blog ni. ingatkan da tutup selamanya. tak sangka ni. hehe.

Anis Amanina R berkata...

tapi kenapa entri lama lama da takde. kalau tak boleh baca balik.

MJ berkata...

Anis, awak antara orang yang buat saya fikir untuk bukak balik blog, sebab awakpernah tanya kat saya pasal kenapa blog ni tutup dulu. :)

Anis Amanina R berkata...

wah. ni rasa terharu ni. thanks!

MJ berkata...

Tolong sebarkan setiap news pada kenalan ok! ;)